Hvad er det?

Massage er en behandlingsform der gennem fysisk påvirkning af muskulaturen hjælper med at fjerne spændinger og give musklerne deres smidighed tilbage. Massage er yderst effektivt til at lindre og fjerne muskelsmerter, men behandlingsformen sikrer ikke nødvendigvis at smerterne opstår igen.

Massage medfører en øget blodgennemstrømning i hud, væv og muskler. Herved øges iltoptagelsen og affaldsstoffer udskilles.

Massage giver udover lindring af ømme muskler, bedre blodcirkulation, velvære og virker afslappende og afstressende.

Bestil tid her.

Hvad kan det hjælpe imod?

Muskelspændinger og smerter kan komme af uvant fysisk anstrengelse, uhensigtsmæssig ligge eller arbejdsstillinger eller vedvarende brug af særligt udstyr (f.eks. computermus). Massage kan anvendes mod:

• Smerter i skuldre og nakke
  • Ømme muskler
  • Muskelknuder
  • Hovedpine

Behandlingsforløb

En massagebehandling starter altid med en kort samtale om symptomer og resultater af foregående behandlinger. Du kan regne med at behandling altid som minimum giver lindring. Afhængig af situationen kan der være behov for flere behandlinger for at komme smerterne helt til livs.

En behandling varer 55 minutter.

Efter en behandling skal du regne med kraftig rødme på de behandlede steder. Det er et godt tegn da det viser massagen har øget blodgennemstrømningen. Rødmen forsvinder hurtigt igen. Husk at drikke rigeligt med vand da kroppen har brug for at få transporteret affaldsstoffer ud af kroppen.

Pris per behandling:

• 1 time: 350 kr.
  • 30 minutter: 200 kr.

Du kan bestille tid til behandling her.